Ibland undrar man..

...vad det är för en karl man har skaffat sig!! Åker ut i djungeln helt själv i badshorts och flip flop. (helst så trång djungel att man måste ha en machete till hands för att ta sig fram). Häftigt tyckte Mattias som hade apor, ormar, ödlor, tusenfotingar och eremiter springandes runt fötterna. Mindre kul tyckte jag.. Kul om han hade blivit biten av en orm, som faktiskt slingrade sig runt fötterna på honom?

Så vad göra? Gräva ner honom i sanden på stranden eller följa med ut i djungeln och riskera livet? Ska sova på den saken..

Jag har varit svensktönt och legat och pressat sol hela dagen. Ikväll kände vi inte riktigt för thaimaten så vi käkade pizza på Bajen restaurang istället. Usch och fy.. Aldrig igen. Aldrig känt mig så äcklad av pizza i hela mitt liv. Hädanefter håller vi oss till thaimat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0