Thaimat

En av de bästa sakerna med Thailand är ju helt klar thaimaten. Både jag och Mattias ääälskar thai! Det ska vara starkt så att svetten rinner.

Vi var precis ner på hotellets restaurang och åt efterrätt. Jag ville äta något typiskt thailändskt så jag blev rekommenderad bananer i kokt kokosmjölk. Bland det godaste jag har ätit!! Bredvid oss satt det ett par som tryckte i sig en spagetti och köttfärssås och hamburgare. Vad gör man här då kan man undra!?

Nåja.. Idag har det varit växlande molnighet så det har blivit mest moppeåkande. Vi såg en kajakuthyrning som vi ska testa på snart. Trots moln så har solen tagit som mest idag. Både jag och Mattias ligger med svidande hårbottnar och läppar. Ett måste när man besöker Koh Lanta är att hyra en moped. Vi hyr varje dag för 50kr + bensin för 1kr/liter. Haha helt sjukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0