Fling och fläng

Åååjojoj vilken hektisk dag.. Jobbigaste dagen på länge på PH. Trodde jag skulle avlida där ett tag. Körde öppning idag, det betyder att jag slutade kl16. Slängde mig i bilen hem till mami och papi för att hämta upp Isa som ville se på min lilla bossi.

Kan ju helt klart säga att dagens jobbmood speglade sig på Búálfur. Ingen energi at all. Haha ja, det är fantastisk egentligen, hur mycket man påverkar sin häst. Bättre lycka nästa gång!

Imorgon ska jag provjobba på ett nytt jobb och sedan till Valskog för att kolla på Bosses blivande lilla kvinna. På söndag ska vi på sadelprovning. Spännande helg! :) Och ett förbenat långt inlägg......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0