Snark

Åh herregud vad trött jag är! Sov aaaalldeles för länge idag. Eller så la jag mig för tidigt igår.. 10h sömn fick jag i alla fall och det vart för mycket.

Idag har jag varit på hemligt uppdrag. Hoooppas så in iiiiiii att det kommer gå min väg. Och så har jag jobbat på hutten 15-20. Så med andra ord, I´m still there. Säljer pizzor och luktar os. Yääääääääää!

Nu är det ju faktiskt Big Brother som jag pinsamt följer. Har kommit på en grej med BB. Killar vågar ALDRIG erkänna att dom tittar på det. Mattias klagar jämt på att jag är en nörd när jag tittar på det. Själv, ja själv sitter han på Flashback varje kväll och kollar vad som händer LIVE 24/7. Haha... Gubbe lilla.


Gubben min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0